onsdag 22 augusti 2012

Sista veckan Korfu 2012

Oj oj vad tiden går fort... Allt har känts som en dröm..svisch!

Ja en liten sammanfattning av de 14 dagarna kommer här!
Första veckan landade vi i 40 graders värme. Klockan var runt 19.30. Åkte och hämta våra bilar som vi hyrt. Där efter mot hotellet. Anastasia i St Georgios- Korfu. Aston fick massa vatten, han blev helt chockad av värmen. Jag och Robert har ju bott i Korfu några sommrar men har inte upplevt denna värme.
Gick och käka på San Carlos, där jobbar Georgios i baren! Han blev super överraskad då han trodde vi skulle dyka upp till helgen!
När vi skulle sova trodde vi värmen skulle gå ner...men nee... 37 grader och mängder med mygg. Stackars Aston fick mängder med myggbett. Jag blev uppäten jag med, har inte hänt på flera år.
Dagen efter blev det AC!! Det var värt varje krona...
Aston gillade att bada varje dag, käkade lite sand oxå ;0))
Har haft fantastisk dagar med familj och vänner! Maten har varit god, lite för god kanske... Har säkert lagt på mig 3 kilo..
Korfu stad var lika mysig som vanligt! Jag och Jenny unna oss lite fiskspa för fötterna!

Nu är det hemma som gäller.. Hade gärna velat stanna lite till...underbara Grekland!


Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar