tisdag 6 augusti 2013

Borås djurpark

Igår var vi iväg på äventyr! Aston fick ha sin mamma och pappa helt i fred från valpar å annat!!! Vi åkte till Borås Djurpark! Doris med sin familj var med också! De hade jätte kul, lika kul som för oss vuxna! Fantastiskt att få se djur på de viset!!! En helt fantastisk familjedag!! 

Ska jag vara ärlig har jag levt med ständigt dåligt samvete över Astons sommar. Vi har varit så upptagna med hundarna. Aston har verkligen visat att han vill synas.. Han har/gör otroligt mycket hyss. Han förstör och driver oss till vansinne... 
Det är bara några dagar kvar nu tills Aston börjar förskolan (dagis). 13 augusti börjar vi! Känns otroligt spännande samtidigt lite nervöst inför vad som komma skall. 
Ja å så börjar ju jag att jobba igen... Efter 2 år... Sjukt skumt! Fast de har hjälpt att hoppa in extra. Då glömmer man inte allt..! 
Nu börjar ju även House Of Lola säsongen! 21 augusti är premiären! Jag väntar nu på de stora klädlådorna på posten!!!
Jag hoppas på en stor uppslutning av kunder i höst! Hade behövt få nya kunder! Är så glad också över mina fanatiska stammkunder som alltid hör av sig!!!!

Massa kramar 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar