onsdag 4 november 2009

man kan visst köpa vingar för pengarna...

Idag har ja varit ledig, har hunnit med både bulldogg rejs samt presentköp till min lilla joanna, Grattis Joanna 5/11 22 år!!... Fixa även outfit till Maries fest på fredag, snyft, jobbar dan efter så de blir torka på festen för min del. Sen gick ja till min favvo affär, slutar alltid med att ja handlar...
Jag köpte något såå sött som änglavingar... hihi både på höjden och bredden..hahaha..galet gulligt! Hitta även en ljuvligduk till mitt köksbord! Om ni vill kolla in den fantskiska affären ja pratar om så kolla här: http://systrarnadreamhome.blogspot.com/ de har allt...underbart! å så älskar ja ju systrarna..Anna å Kristin väldigt mycket, ni är såå goa, söta som socker dessutom!

Här kommer lite bilder på vingar, duk mm..håll tillgodo!





...å så två av mina sötnosar Douglas och Chloé som vilar vid brasan....
Tjijngliliing Miss Elin







3 kommentarer:

  1. Visst är dom så fina vingarna...köpte dom rosa till Haylies rum. Vilka goa hundar ni har. Ses på fredag!Kram Sabina

    SvaraRadera
  2. Men åh så fint det blir! Så skönt att ni har flyttat in nu, gissar att både ni och de fyrbenta trivs:) Du får visa bilder på alla rum, så att vi nyfikna får se framöver;) Kram Tina med frallorna

    SvaraRadera
  3. hej! Vad fint köksbord vad kommer det i från =)

    SvaraRadera