fredag 3 februari 2012

Baby kafé

-13 grader kallt... Huuuuu! Vilken vinter som har kommit. Jag säger äntligen! Men tråkigt att inte kunna gå ut på promenad. Det är för kallt för lilleman.
I alla fall i morse åkte vi till baby kafét i ytterby! Syrran å Alicia kom å så Liza å lilla Tyra på 1 mån! Så mååånga barn det var! Aston fick göra fot och handavtryck! Ska bli så kul att ha den som minne!
Vi träffa även glada Pernilla med en super söt Ebbe!
Vi åkte hem vid 12, å Aston var suuuper trött. Hemma var det fullt röj med förberedelser inför morgondagen. Robert ska ha lite öppethus då han fyllde 35 år igår. Vi ska baka massa pajer i morgon. Naturligtvis ville Aston bara gnälla när Robban behövde åka å handla och jag städa... Så morfar fick rycka ut å roa honom en stund!

Nu sitter jag helt slut...unna mig lite popcorn för det är jag värd!

Fick så roliga bilder på Aston när han har Roberts hörlurar och tittar på Teletubbies!! Sötnöt!!!
Här kommer lite bilder från dagen!!

2 kommentarer:

  1. Haha, bilden på Alicia är så söt! :p ♥

    SvaraRadera
  2. Och bilderna på Aston också, såklart! :)

    SvaraRadera