måndag 11 juni 2012

En vecko uppdatering

I tisdag var jag, anna m doris samt jenny å charlie på Ikea! Vi kikade och tog oss en lunch. På sveriges nationaldag träffade jag fina arbetskamrater på farshatt i kungälv. Vi hade lite höstplanering mm. Sedan var det bad i härlig badtunna! I fredags var jag och Aston å käka lunch med Jennie! Det blev sushi!!! Jag är jämt så sugen på det... Sedan kikade vi på Alla studenterna i Kungälv, en riktig folk fest!!
Kunde nog äta det varje dag!!
På kvällen fira vi Karin på 30 årsdagen!! Massa god mat;0)) Vi gick hem tidigt, ville få Aston i säng normal tid.
Lördagen blev det kalas också, då fira vi fina Lovisa! Min brors blivande fru!! Hon bjöd också på godmat! Sill och potatis!!!

Söndagen bjöd på mycket regn och lera. Vi var nämligen på utställning i Vänersborg. Doris var super duktig, verkligen fokuserad av stundens allvar.
Hon fick very good 4/4!! Jag känner mig nöjd! Det tog dock sin lilla tid att få barnvagn,kläder och packning ren efteråt. Aston tyckte utställning var ok, han åt å sov lagom till Doris varv i ringen!

Jag däcka i sängen igår vid 21 tiden... Jisses!!
Idag vakna jag av att Aston tyvärr blivit väldigt förkyld. Han är extremt gnällig och vill mest bara klänga... Typiskt när man vill städa och försöka rensa här hemma.
Önskar mig en städerska/städare, vad skönt det hade varit!!
Ha det gött kompisar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar