torsdag 7 juni 2012

Ett litet kvälls besök!

Dagen har varit full med måsten...Tog en timmes promenad till kärna. Varit och vaccinerat lilla Doris. Handlat mat på Willys. Städat lite hemma och faktiskt hunnit med en eftermiddags lur.
Vid 19 tiden kom familjen Strid och hälsa på! Roberts bror och familj! Söta Axel har blivit så stooor! Han spatsera runt och prata! Så söta pojkar!!
Aston ville ha allt det Axel hade, Axel var snäll och hämta andra grejer till Aston. Men det hjälpte inte... Samma grej var mycket roligare!!

Jag ska börja jobba på Centrumbelysning snart igen. Jag har tagit extra tider då jag vill vara mammaledig med Aston till han är 18 månader. Jag tycker det är viktigt att han är lite större innan han börjar på dagis. Helst hade jag velat vara hemmafru. Låter säkert sjukt! Men då hade jag kunnat ta några andra barn hemma också.
Men det blir bra att jobba lite extra, håller igång hjärnan!
Syns snart igen!

1 kommentar:

  1. AFA Försäkring10 juni 2012 kl. 23:52

    Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.

    Du kan ha rätt till en försäkring som ökar pensionsinbetalningen under föräldraledigheten om du är privatanställd arbetare på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: www.afaforsakring.se/foraldraforsakring

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Rickard
    AFA Försäkring

    SvaraRadera