lördag 30 juni 2012

Jobbat

Idag har jag jobbat för första gången på 1 år. Det gick bra lite lätt förvirrad bara...
Kommit in massa snyggt till butiken. En super tuff vägglampa. Hade varit übercool jämte sängen istället för de fula sängborden man har.
Sen hade vi fått jätte fina möbler. En skänk som var jätte fin! Lång så man kunde haft mängder med foton på!!!

En super käck hallmöbel med sittplatser och massa förvaring! Det sötaste av allt var griffeltavlorna på! Man skriver det som passar! Mössor? Vantar!?

Aston kom och hämta hem mig efter jobbet. Han blev väldigt glad när jag hoppa in i bilen!!
Min Goa systerdotter Melina är här, hon ska bo hos oss tills hon känner att hon vill hem igen!
Vi får se hur länge hon står ut hos oss ;0))
Nu ska jag strax i säng... Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar