tisdag 16 oktober 2012

Hej höst...

Phu... Nu är det ordnat en liten stund med f-kassan.. Jag satt ikväll och försökte reda ut allt med dagar.. Hit å dit.. Fick prata med en tjej som var jätte snäll och tålmodig...
OM de nu blev någorlunda rätt ser de ut som Aston får vara med sina föräldrar till augusti 2013. Skönt att veta att vi inte behöver skola in honom nu i januari. Visa månader blir lite "magrare". Men Gud vad de är värt det, kunna vara hemma med sitt barn. Se hur han hittar på nya bus, utvecklas och växer så de knackar... Jag känner mig som jag vunnit livets stora vinst!

Idag så hoppa jag in några timmar på jobbet! Aston var med då jag inte fick barnvakt. Han är ju så snäll... Sov 1 timme i vagnen i köket. Sen hängde han i selen på magen. Jag packa upp lampor och serva kunder utan problem!

Stolt är bara förnamnet!!

Godnatt, nu ska jag sova... Regnet smattrar på rutan och vinden viner... De kallas Höst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar