onsdag 18 april 2012

Kingriver....

Jajjemen, idag hade vi lite övningskörning i affärerna i kungälv. Det var jag och Anna med våra guldklimpar Aston & Doris! Vi har ju inte varit i affärer nån gång tillsammans.
Vi fynda först på lillgammalt, Anna hitta klänning å jag en suuuuper söt jeans-anorak till Aston. Så snygg!
Vi tog de flesta butiker och kika in i! Aston fick sig en body, han har precis börjat kunna ha lite 68 strl. Å den strl har jag jätte lite av.
Lunch blev det på Tant Rut, jätte go pasta! Det smög ner en halv cookie oxå;0))

Måste som nybliven mamma säga att fy sjutton vad pengarna inte räcker till!

Vad sjutton är detta, vi betalar mer skatt nu när man är mammaledig. Det är sinessjukt. Jag tar ju hand om ett barn, ett barn som kräver 100%. Växer och kräver en heeel del pengar...blöjor, mat, kläder....Aaah ni fattar. Naturligtvis inte meningen att man ska shoppa upp alla pengarna men man rör sig mycket mer än vad man gjorde när man jobbade. Alltså går det åt lite mer än förut!
Tyck vad ni vill, men jag tycker det är knepigt.

Nu är jag mör.... Ska vika upp min mammaben å tatt lugnt då Aston somnat som en stock.
Syns snart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar