tisdag 3 april 2012

Kvälls funderingar...

Jaha, då var man här igen;0) inser att jag bloggat ngr gånger redan idag:0/
Men det är en sådan dag som det känns som jag behöver det. Det snurrar lite i huvudet med en mängd grejer. Vill så mycket... Saker som ligger å skaver i bakhuvudet...
Undra hur det ser ut om ett år för mig å hur det gått med de ja funderar på... Jag vet hur jag skulle vilja ha det i allafall.

Undra om man skulle vara lycklig och lugn då? Alltså om man fick precis de man ville?
Eller hade jag längtat efter något nytt då?
Är livet en stor karusell med tankar om hur det kunde vara...?? Eller finns det någon som är nöjd med precis allt?
Jag vet vad som betyder mest för mig i alla fall. Det är ju min familj...finns igen starkare kärlek. Det är jag otroligt klar över att inget är bättre en den!

En sak som är viktig är att man skall sluta ljuga för sig själv. Jag måste bli bättre på att stå på mig. Mina åsikter är värdefulla. Jag är inte bäst på allt men ingen skall heller påminna mig om mina mindre bra egenskaper. Jag behöver känna att JAG räcker till. Jag är jag och jag är bäst på det!

Ah...nog om detta nu...

Ni där ute som läser min blogg, varför inte boka in en visning av mina fantastiska kläder?!
Var värdinna, du behöver inte göra mer en att njuta av min lilla visning. Sedan umgås med dina nära och kära!

Några tips på partyn:
• Bolimpa party, mammorna kikar på kläder medans barnen tittar på barnprogram.
• Förfests visning, drick lite vin och njut av kläder innan utgång!

Kom gärna med egna partyförslag!! Jag är i idel öra!

Varför inte?!
Elin.hoggren@houseoflola.se

Nu ska jag nana... Aston sover sedan 20.15.. Han var så super trött och hängig idag.
Syns snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar