lördag 7 april 2012

Mamma känner sig som en blötpöl...

Usch, är sjutton inte van att ha en son som skall väcka en natten igenom. Hans förkylning gör så att han vaknar heeeela tiden....

Han lägger sig runt 20.30-21:00, vaknar kl 00:00, vaknar 02:10, vaknar 03:00, vaknar 04:20, 06:00 å slutligen kl 08.30.....
Ge oss styrka, har lust att strypa Robert när jag hör att han inte vaknat utan sover vidare gott.
Absolut inget som jag hade tänkt på annars...;0))
Aston väckte oss båda hela tiden vill jag tillägga men ngr gånger slapp pappa...
Inatt undrar jag om inte nån av oss ska få sova heeela natten på soffan. Vi har ingen lust att vara två zooombies på morgonen.

Fan vad go blogg, bara vad synd det är om mamma å pappa. Stackars oss:0( ha ha ha!!
Naturligtvis är de Aston som har det jobbigt. Lillegubben, han är inte van vid näsdroppar, tabletter och dålig sömn.
Nu ska jag ge Aston frukost, hälla kallt vatten över huvudet och försöka någon gång under dan att få sova lite.

Vi var och fira påsk med släkt hos Strids igår, som alltid var det en fantastisk buffé av mat!
Aston var ganska ok hela kvällen. Lite mindre leenden och skratt. Han somna i vagnen vid 20:30. Sen la vi över honom till bilstolen när vi skulle hem.
Han är så duktig, vakna inte när jag skulle lyfta honom till sängen.
Goaste pluttegnutte!!

Ha en glad påsk på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar