tisdag 8 maj 2012

Han vill hitta kärleken...


Robert min sambos bäste vän heter Jonas. Han söker en kvinna!

Jag beskriver honom så här: Jonas är en snäll kille. Han är mån om sina vänner och familj. Alltid på glatt humör. Spontan, romantisk, gillar när det händer saker. Men gillar även hemma mys i soffan. Kanske ett bad i badtunnan.
När han inte jobbar så älskar han att åka ut och fiska.
Sportar gör han med, kickboxning. Han gillar även motorsport. Det får gärna gå fort!!
Jonas har rest en hel del, han gillar att upptäcka och uppleva nya saker!!

Något jag personligen tycker är mysigt med Jonas är att han är väldigt gullig med barn. Han är fadder till tvåbarn. Han är en uppskattad lek"gubbe".

Det finns 1000 mer saker jag skulle kunna skriva om Jonas. Men nu är det dax för er där ute.
Skriv och hör av er till mig. Han behöver verkligen en tjej som är gullig och gör han glad!!!
Passa på å dejta nu när våren och blommorna spirar!!

Fakta om Jonas
Ålder: 32 år
Fullständigtnamn: Jonas Lindvall
Bor: Rörtången-Kungälv
Jobb: Kakelsättare

Som sagt, missa inte detta singel tjejer!!!
Hör av er!

1 kommentar:

  1. Ja jag är ju gift men Jonas är ju bara bäst! ;)

    SvaraRadera