tisdag 1 maj 2012

Valborg...förr å nu

Haha satt och tänkte lite igår på skillnaden mellan valborg nu och förr.

Igår stod jag och presentera/sålde House Of Lola på Ingelas trädgård. Jätte trevligt! Dock lite kallt på kvällskvisten... Mormor passa Aston!

För ca 17 årsedan åkte jag ner med kompisar för att springa runt å spana på killar. Tjuvröka och bälla i sig cider, vin etc... Man hade alldeles för lite kläder. Man frös men låtsades som det var varmt!!
Kom hem alldeles för sent och hitta på nån historia om att man hade haft det lugnt och trevligt.

Jag kan säga att utvecklingen har iallafall gått framåt!! Ha ha!! Jag är glad och nöjd över att få fira Valborg i min soffa med lille Aston!

Idag lyser solen och jag ska prova att steeeeka en stund på altanen!
Syns snart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar