måndag 19 november 2012

Jobb och helg äventyr!

Just nu är det mycket jobb på Centrumbelysning. Robert har ju varit hemma med Aston. Då hoppar jag in och jobbar! Just nu är det all fin jul som plockas fram. Jag hade gärna plockat fram julen hemma med...men det får jag inte;0))

I lördags efter jag slutat jobbet så kom Anna och Doris och hämta mig och Aston!
Packade in bilen med mängder av grejer... Sen drog vi till Tranås ner mot Jönköping! Vi prickade blöjbyte och mat i Huskvarna där Doris Farmor och farfar bodde. Så vi smet in hos dom!!
Sen drog vi vidare och kom till Sävedal vid 20:00 tiden.
Här bjöds det på middag och gott vin! Doris var mycket glad över att träffa sin mormor!
Vi och barnen var helt slut... Aston pillade dock på allt!!!
På söndagen var det fulltös! Jag hade tagit med mig mina Lolakläder. Ulla hade bjudit massa Goa tjejer till kl 15. Jätte kul att få visa kläderna då INGEN kände till House Of Lola sen innan.
Sen bar det hemåt..mängder att packa in..
Färden hem gick bra, vi bytte av varandra på halva vägen.
Mysigt, men vad fort det gick...

Syns snart igen!























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar