onsdag 30 november 2011

Aston ler!!!

Min kära mor har sagt ett tag nu att Aston ler mot henne. Gaser har jag sagt... Men så för några dagar sedan log han stort åt sin pappa. Väldigt glad på morgonen efter blöjbytet!

Å så idag fick jag massa leenden å t o m något som lät som skratt. Hahahah...jag skratta massa! Fram med kameran och försökte föreviga...nja gick sådär. Men tycker nog de syns på dessa två kort att Aston minsann skrattar åt sin mamma!






Har mått mycket bättre det sista nu, känner mej som ny igen. Härligt att kunna ligga hur man vill i sängen. Kunna hoppa upp om lilleman gråter. Kunna huka sig ner och ta upp saker från marken utan att halvt börja lipa.

Nu börjar mys pys livet med Aston!!


Jag kan ju berätta lite hur min dag såg ut idag. Vakna i morse och tänkte att jag skulle dammsuga och moppa hemma. Fräscha till de lite extra då jag inte hann i helgen. Men då beslöt lilleman att han skulle gråta hela morgonen. Han ville bara bli buren...stog ut en stund med bärandet...men icke...min rygg ville inte. Så han fick ligga å skrika en stund. Lyfte upp han efter etta tag och då somnade Aston på armen.

Fick en liten stund att städa och göra fint för mina vovvar... Robert var på jobbet om ni undrar vad han gjorde...

Sedan kom Rob hem, å vi käka lunch. Sedan körde jag hann till y-by. Han är borta till i morgon på resa.

Åkte till mormor Svea, Astons gamlemormor. Hon hade köpt så fin dress till honom. Vi fika och prata massa...


Ska bli spännande nu ikväll och se om Aston kommer vara lika gnällig som vanligt?! Gäller att orka med nu när inte Robert är hemma. Han har gnäll period mellan kl 19-23 när han ska lägga sig. Helst vill han ligga och tutta hela kvällen. Men jag vägrar, vill kunna duscha gå på toa å vara någorlunda fri. Han får gnälla tills man hör att det är dax för mat gråtet.


Ska passa på nu å kolla lite internet grejer...Aston har somnat bredvid mej i babysitten. I morgon ska vi till BVC å mäta å väga. Jag tror ju att han väger 4100 å mäter 54. Han har vuxit som bara den de sista. Han har gått upp ca 200 i veckan sedan vi kom hem från BB. Vilket är kanon! Ska bli spännande som sagt i morgon.


Vi syns snart igen!

Kramar Elin

3 kommentarer:

  1. Härligt att du mår bättre! Saknar er så.. Kommer hem i helgen å funderar på att dra en sväng till tofta herrgård (julmarknad) hör av dig om ni vil med =) Puss Frida

    SvaraRadera
  2. Åhhh vilka underbara bilder på eran prins!!! Skönt att höra att du känner dej piggare!!! Bamsekraaaaaaam

    SvaraRadera