torsdag 1 december 2011

Äter och frodas...





Idag åkte jag å Aston å hälsa på lillkusin Alicia. Hahah.. lillkusin..bara 1 vecka emellan dem. Alicia sov mest och Aston var vaken nästan hela tiden. Efter ett tag var han så gnällig, övertrött. Han somnade i Alicias barnvagn till slut. Syrran bjöd på god mat.

Jag skulle till BVC vid 14.30 och Anneli skulle oxå iväg då... Mötte upp Robert vid tåget i y-by. Sedan var det mätning å vägning. Lillskrutt hade gått upp massa, 4290 och mätte 56,5. Helt otroligt, för tre veckor sedan när han kom ut vägde han 3650 och mätte 51.

Snacka om växtgödning i mina bröst! haha.. Skönt att veta att han får i sig massa i alla fall.

I helgen så var de kalas för storkusin Melina. Hon fyllde 11 år!! Vi var ganska många på kalaset bl a Faster Ingalill och Janne. Aston fick så fina stickade sockor, å en söt liten mössa. Tycker de är så kul med handgjorda saker, blir så mysigt. Tänker på farmor som alltid stickade till mig å David när vi var små.

Här kommer ett urval av några kort från helgen:


Nu stitter jag och dricker glögg och äter russin. Njuter av livet! Robert kommer från å med nu vara ledig hela december. Härligt att få ha han hemma, fast det är klart han får stå ut med mitt tjöt om städning hela tiden. Han kanske börjar jobba snart igen...vem vet ;O)


Hörs snart igen!

Elin

1 kommentar:

  1. Åh Elin han är ju sååå fin er lille kille!! Vi längtar efter att få träffa honom och Ingrid ser mest fram emot att busa med alla vovvarna :)
    Kram!!!

    SvaraRadera