fredag 16 december 2011

Lite Ullared fynd!











I går morse runt 9 tiden tog vi och lasta in Aston och farmor Barbro å drog till Ullared. Vi hade inte fixat ngt julklappar än. Å det är ju så att man får två nästan tre julklappar till samma pris som en här i affären. Sjukt!!

Aston nana hela vägen ner i sin stol. Han sov även när vi gick på bottenplan i gekås. Han vakna när vi gick in på damavdelningen. Typiskt killar, gillar inte att följa med å kolla tjejkläder.

Gekås har en helt fantastisk amningsrum. Där fick man sitta i lugn och ro. Hade en lite lustig människa just då vi skulle amma. Hon prata högt med sin bebis, berätta hela tiden vad hon tänkte på. Det lät ungefär såhär:

-Ja lilla killen du har världens bästa mamma du, hinner å amma å shoppa samtidigt!

-Å vad du är stilig passar så bra i turkost...bla bla

Hon tjata hela tiden... Det roligaste var när hon prata med mig genom honom... sähär

- Undra om den andra mamman oxå har fyndat?

Jag fick ju svara så vänligt! hahahah...roliga människor de finns!

Vi fynda nog allihopa, Barbro hitta massa å ja å rob fick till ALLA julklappar, äntligen! Vi ger våra barn i familjen men vi vuxna får klara oss utan...

Jag å robert burkar iofs köpa varsin juklapp till varanndra. I år har jag önskat mig lite smink på the body shop. Får se om det blir rätt?!



Här kommer lite bilder på julhemmet å min nya fina matta som jag hitta!! sjukt bra pris för en sådan fin matta... 500 kr!!! Jag är hel nöjd!!

årets julgranskula är söta muffins som jag hitta på Rusta. så gulliga!!


Nu måste jag dra, har en hungrig kille!!


hörs igen Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar