torsdag 9 februari 2012

3 mån kontroll och sprutor:0(

Idag vid 12 åkte vi till Bvc, intet ont anande Aston..
Han vägde nu 6010 och var 63,5 lång! Medelsvensson tydligen:0)
Sen kom första sprutan...aj aj, så han skrek.
Men sen kom den andra sprutan, oj oj där stod jag med tårar i ögonen. Robert var vit i ansiktet... Här hjälpte inte ens mammas tutte:0(
Det tog nästan en halvtimme innan vi kom därifrån. Han var så ledsen.
När vi kom hem bädda jag ner plutten i vagnen och vi tog oss en långpromenad. Härligt väder, det är tjock is på havet.
Trodde Aston skulle klara sig ifrån feber och värk efter sprutan. Han var så pigg efter promenaden. Jag tryckte avtryck av hans han och fot. Men efter nån timme så var han hur varm som helst. Skrek och var hur ledsen som helst... Fick ge han Alvedon. Han hade ca 37,7..
Fick i han lite ersättning å då somna han på mig. Nu ligger han här varm som en kamin.
Min lilla älskling, det är verkligen jobbigt när man hör hur ledsen han är.

Jag är glad att Robert är hemma å lagar mat till oss.
Syns snart igen!

1 kommentar: