måndag 20 februari 2012

En Jacka utan innehåll...

I morse fick jag åka akut till veterinären igen... Douglas var dålig igen... Han satt bara och kura under barnvagnen. Han är världens gosigaste kille och kommer alltid när man sätter sig på golvet.. Men han vill inte...
Kasta mig in med Aston under armen och min lille Douglas i sin korg...

På väg från veterinären låg Douglas lilla röda jacka kvar i bilen...usch blev så ledsen... En jacka utan innehåll...

Var tvungen att hitta på nått. Jag fick jag tag i Anna med lilla Doris. Jag klara inte av att vara ensam... Så skönt att prata om annat när man har hälften av hjärnan hos Dogge..
Vi tog en promenad till havet, blåsigt och snorhalt...

Vid 3 tiden var jag och hämta Douglas. Jag gick igenom med Maria hur Douglas mår.
Allt är jobbigt så därför väljer jag att inte skriva det här...
Han kommer få vara med oss så länge han orkar så länge vi känner att han orkar... Min älskade Douglas...

Satt med honom hemma i famnen, lukta på honom och bara kände hans lugna andning..

Jag mår sjukt konstigt, ont i nacken och är allmänt snurrig... Tror jag spänt mig...
Ska försöka slappna av lite och andas...

Kramar syns snart igen...

1 kommentar:

  1. Å nej Douglas!!! Ååå blev verkligen ledsen när jag läste detta, en tår kom... Min lille älsklings douglas, hoppas på mirakel!!! Skickar alla pussar å kramar i världen till er! Puss Frida E

    SvaraRadera