tisdag 21 februari 2012

Whiiooo!! House of lola


Idag är jag officiellt säljare av märket House of Lola.... Tänkte det var en bra extra extrainkomst under min mammaledighet! Jag åker iväg några dagar i veckan på vardagkvällar då Robert är hemma och kan ha Aston.

Hör av er till mig om ni vill vara värdinna och ha en träff hos dig. Jag kommer och visar upp en super fin kollektion. Jag tar naturligtvis emot beställningar om ni ser något fint på webben. Beställ genom mig och du får billigare frakt och tips om massa bra erbjudande mm.
Vardagsfin-krypa-upp-i-soffan-skön, för vuxen och ungar 3-11 år... Min favorit just nu är den fantastiska Cupcake dress, dottie grey. Visst är den underbar!

Jo, stora favoriten från allra första början är ju Lola mössan...missa ej vårens nya färger. Det är så gulligt med lilla Lola fen på!



Mejla mej om ni vill kika å prova!


Syns snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar