måndag 27 februari 2012

Vem har beställt detta vädret?

Ja, vad ska man säga? Fruktansvärt hemskt väder. Vilken tur vi hade igår på dopet, sol och klar himmel!!

Har varit hemma idag, städat och snusat på en liten trött kille. Jag fick tillfälle på dan att gå ner och ta mig en bastu! Åå Guud vad skönt, alldeles själv. Bara elden som spraka... Jag ska ta mig fler sådana stunder!!
Var uppe och hämta lite vår nyheter från House Of Lola! Kul till vuxen som barn!! På kvällen kom min Goa Johanna. Hon har bara 10 veckor kvar tills hennes lille bebis kommer. Ska bli så fantastiskt kul å se vad det är för en liten filur därinne!! Tänk att Aston är 6 månader när Johannes bebis kommer. Tänk så fort tiden går, just nu vill jag att sen skall sakta ner. Vill ha min lille bebis på armen... Han är så ljuvlig!!

Nu har nog Douglas "sjukdom" blivit hittad?! Han har antagligen diskbråck i ryggen. Hans höfter har orsakat hans "dåliga" rygg. Allt i en ondcirkel... Han äter kortison ett tag framöver. På onsdag skall en tjej som har hand om rehabilitering för hundar ringa. Vi ska förhoppningsvis lägga upp en plan för min lille Dogge.
Är så glad över mina hundförsäkringar. Visst det blir en del i månaden, men vid sådana här tillfällen är det värt allt!! Så snälla ni som köper hund, ALLA vovvar skall försäkras!!! Ja ALLA husdjur!!

Ska till frissan på lördag, vill så mycket med mitt hår...men det är såååå dåligt. Får se om det ens är möjligt till en såkallad frisyr nån gång...suck!

Nu ska ja nana!! Syns snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar