tisdag 7 februari 2012

Aston 3 månader idag!!

Tänk vad tiden går fort... Å vad kroppen glömmer. Minns knappt smärtan från förlossningen eller hur jag mådde efteråt efter ett snitt som blev infekterat.

Igår var vi på mammagruppen-Bvc. Trevligt, några bodde här ute jag bor oxå!
Min Bvc sköterska nämnde som vanligt att alla ska vara medvetna om att allt inte är rosenrött i vardagen, -som det står på alla bloggar!
Kände mig lite träffad. MEN Aston är en otroligt snäll och go kille. Han sover 9 Tim på natten, sover ngr gånger på dan. Skrattar och tjoar å är allas gullegris!
Så varför skulle jag inte vilja skriva om det?
Jag som har "energin" kan hellre hjälpa någon annan med stöttning och tips?! Jag hade det skit tufft med mig själv i början efter förlossningen som jag skrivit om innan. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad att Aston var så lugn och ognällig i början. Att varje dag är rosenrött beror ju på att man själv mår bra. Jag har ju dåliga dagar ja med. Å om Bvc tycker man ska nämna det så visst!

Dåligt just nu: Doris min lilla fralla har fått urininfektion å äter medicin.
Robert jobbar.
Skulle vilja ha en högre mammapeng.
Mindre trött på kvällar.

Så hoppas ni blir nöjda och framförallt Bvc!!!

Min vän Maria hade hittat ett kort på henne å mej för nått årsedan...blond, brun och fräsch...!! Ska baske mig komma dit igen!

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar