onsdag 7 mars 2012

Aston 4 månader

Oj oj, jätte trevligt Lolaparty igår! Goa tjejer och små fina barn! Aston var hos pappa. Han hade varit gnällig hela kvällen. Usch, det kändes jobbigt i mitt hjärta. Men förhoppningsvis blir det lättare och lättare!
Sen vid tre tiden ville Aston upp, han låg och gnällde... Ja gav han bara nappen men tillslut fick jag ta upp honom å kolla om han var hungrig. Nä inte direkt. Åt lite och somna med lite gnäll om igen.
Sedan ville han upp halv sex igen. Suck! Herregud ska hans fantastiska sömn sen innan bara försvinna nu?
Hoppas verkligen han bara är i nån konstig fas.
Han blir 4 månader idag oxå, herregud känns helt overkligt att innan dess låg han i min mage. Kände honom inte trots att man kände hans rörelser inom mig.

Nu har jag precis hunnit dammsuga och ta på mig min ansiktskräm, å inta mitt kaffe....men nääää, tror bestämt en liten gnällson vaknat! Önskar han kunde berätta vad det är som är jobbigt!?

Syns snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar