torsdag 8 mars 2012

Måste ta fönstren nån dag...

Sitter just nu och funderar på när i livet man ska ta tag i sina fönster...fy faaan vad de ser ut!
Får ta mig i kragen nu i vår...nån gång;0)

För er som missat att jag säljer det helt underbara House Of Lola kläderna, så har vårjackan kommit!! Wooow så fin den är. Otroligt bra passform!
Kontakta mig om ni vill beställa eller att jag kommer hem till er och visar upp alla fina kläder!!
Elin.hoggren@houseoflola.se
Tre punkter ni bör veta om:
1. Det ända du som värdinna behöver göra är att ha ngr vänner som vill umgås å mysa en kväll!
2. Som värdinna för du erbjudanden av mig.
3. Prova och fråga mig om råd så mycket du vill!!

Jätte mysigt!!!

Nu ska jag, njuta lite av solen som helt plötsligt dök upp. Får gå ut då man inte ser ut genom mina fönster!!! ;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar