måndag 5 mars 2012

Måndag...

Hunnit med lite nödvändiga saker idag. Banken och tagit kort till det nya körkortet! Det gick så snabbt att fixa att jag ringde Carro å Nils å fråga om de ville kika lite på "Lillgammalt". Å vilka fynd jag gjorde! Två par hängslebyxor. Ett par i 68 som är lite stora men ändå kan ha! Å ett par som blir bra till våren! Allt för 115 kr!
Önskar jag kommit på konceptet med begagnade kläder mm! Tänk å ha en liten shop och ett fik för mammor å litet lekrum.

Jag och Carro gick hem till henne en sväng sen och fika!

Sedan åkte jag å Aston och hälsa på Farmor! Astons kusin var där med. Han är så gullig!! Massa roliga grejer som kommer ur hans mun!!
Kommer bli en fin förebild för Aston, så go!

Nu ska vi lägga upp fötterna på soffan och njuta av Roberts Goa mat!!
Syns snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar