tisdag 27 mars 2012

Trollhättan, the Road trip...

Nja...kanske inte världens längsta roadtrip... Men det har tagit X antal år innan jag fick tummen ur å hälsa på min Goa vän Frida! Jag, Aston och Johanna åkte upp i morse! Vi mötes av 21 grader, och strålande sol!! Härlig dag, och tummen upp för Trollhättan!
Dagens Lola blev:
Byxa: Diamondpants beige, finns även i svart!
Top: Evevning blouse folklore pink
Jacka: Collar Cardie
Lööööv it!!
Kika mer på deras nyheter, www.houseoflola.se, jag hjälper gärna er om ni vill beställa!

Nu ikväll, har ja stressat...hjärnan gått på högvarv. Usch, måste lära mig att hantera detta. Om något strular omkring mig blir jag alldeles låst...
Andas...andas...

Lite skryt kanske gör saken bättre?!:
Hhhääm... Aston har sovit hela nätter sen han var dryga 1 mån, naturligtvis har det varit lite upp och ner med det med. Men överlag! Han har lagt sig 21 och ätit vid 6 å somnar om. Men nu vaknar han 8!!! Så nu får ja soooovvvaaaa läääänge!!!!

Tyvärr, minskar amningen nu...känner själv att de sinar mer å mer:0((
Vi får se hur de blir...

Nu sicksackar ögonen på mig, Godnatt Alla så syns vi snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar