lördag 17 mars 2012

Smakportion!

Idag berätta syrrans kille att kusin Alicia fått sin första gröt!
Vi blev så sugna på att kika på Astons reaktion. Jag har en kokbok för barn hemma. Ha ha, låter säkert löjligt men den är kanon med massa recept! Fick den av min Goa Jennie!
Jag koka äpple mjuka och körde de med stavmixer. Hällde i ersättning och rörde om!
Han fick 1 msk som första portion. Resten fryste jag in till något annat tillfälle!
Var med nyfikenhet han smaska i sej det. Lite läskigt var det!!

Annars hur mår jag? Nja, trött hela tiden... Skönt att Robert är hemma. Vi åkte ner till Gbg och Robert provkörde en fyrhjuling. Hans dröm... Jag hitta en rosa vespa istället! Mycket tuffare;0)
Men det är drömmar!

Nu är det soffläge, Aston sover eftermiddag!
Syns snart igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar