söndag 25 mars 2012

Nu är stolen klar!!!

Nu är den färdig!!! Jag har ju kollat lite efter en "klassisk" Hokuspokus stol till Aston. Hitta en på Lillgammalt i Kungälv. Men jag bestämde mig för sent. När jag kom dit var den ju borta:0(
Men tur var kanske det, för mormor hitta en äldre modell av stolen på blocket. Den var röd och ganska sliten... En söt liten kille vid namn Elvis hade suttit i den innan några år.

Igår målades den vit och mormor sydde överdrag till kuddarna som jag hitta på loppisen för 5 :- igår. Sjukt bra blev det!!!!

Jo, Hokuspokus tänker du??? Jo när man fäller stolen så blir det en liten käck pysselstol!!!! Suuuper coolt!!!

Jätte fin och Aston gillar att sitta i den!!!
Tack Mormor för du hitta fyndet på blocket!!!!
Syns snart igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar