söndag 18 mars 2012

Hmmm...

Hmm... En tanke.., jag tror jag skall börja m dagens House Of Lola outfit. De flesta andra bloggar har ju den grejen... Men här är det "nyförlöst" morsa modellen :0)). Kanske vore nått.. Mina kläder som jag säljer är heeelt fantastiska i all användning, kroppstyp, ålder etc. Kanske vore nått?!

Jag testar, annars får man gråta eller skratt bäst man vill!!

Idag har jag:
Byxa: Diamond pants svarta ( finns i beige)
Topp: Blouse folklore light pink
Jackan: Collar Cardie svart
Mössa: Cap fairy (finns i svart, Dottie, Catty dark pink, å sen lilla fen är på alla).
Linnet under är mitt gråa ammningslinne!

Min systerdotter Isabella har:
Topp: Peanut blouse light pink (strl 98 upp till 152)
Byxor/leggings: Baggy leggings caty dark pink (strl 98 upp till 152)
Mössan: Cap fairy Dottie ( strl barn och vuxen)

Jag känner mig fin, framförallt är det SKÖNT!!!

Beställ eller boka klädparty hos mig!! Det kostar inget, kul att ses med vänner och bekanta! Slippa prova och trängas i ett svettigt provrum!

Syns snart igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar