lördag 31 mars 2012

Lördag! Lola! Räkor!

Idag var de lite carport planering... Känns bra att ha börjat, hoppas det går fort!
Vid 12 var de House Of Lola visning hos bästa Marie! Aston var med fast Robert hade honom. Han kika in då och då för lite mamma koll!
Jätte kul att få visa de fina kläderna. Jag älskar ju dem så man hoppas ju att alla andra gör de med.... Å de gjorde de naturligtvis!!!
Idag hade jag på mig min klänning Magicdress, super tuff till leggings och mina converse.

Ikväll blev det lördagsmys m räkor och hemmagjord räkröra. Har veeeerkligen slarvat med pointsen. Får ta en promenad i morgon...extra lååång!!

Kan tipsa om något riktigt onyttigt, Triumphglass har en ny sort, Delicatobollglass. Inget för VIktväktar människa som mej...men för er andra ;0))

Syns snart igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar