onsdag 21 mars 2012

Vårdag..

Idag när vi vakna lös solen:0)) mycket lättare att komma upp! Jag hade sett en Hokuspokus stol på "Lillgammalt" för nån vecka sedan. Har planerat att göra om en sådan. Men när jag och Aston kom dit var den redan såld:0((
Vi fynda lite ändå, en virkad mössa för 45 kr och ett par mexx jeans för 50 kr.
Fanns massa söta "gubbbyxor" med hängslen...

Vi åkte hem istället och gick på promenad med alla vovvarna. När jag vill vara lite i fred går jag upp till skogen. Hos oss ligger det en stenåldersgrav, "Kungbjörnsgrav". Här satt jag och drack lite kaffe och titta på hundarna som sprang runt! Aston var på strålande humör trots rinnande näsa...
Syns snart igen!!

1 kommentar:

  1. Carolina och Nils21 mars 2012 kl. 12:16

    Vad mysigt det lät. Vi var också på lillgammalt idag men vi köpte två par jeans och ett par strumpbyxor. Såg gubbyxorna och tänkte på dig :) Hoppas vi blir friska så vi kan ses snart, en promenad med kaffe lät inte helt fel ;)

    SvaraRadera