fredag 27 januari 2012

Go fredag...

Kallt... Fast det är ju de ja önskat mig! Får ta på mig mer varmare grejer... I morse träffa jag Jennie å Anna på Farbror Knuts! Vi käka frukost och mös.. Aston flirta hejvilt med tjejerna!
Sen gick vi ett varv i Kungälv. Det slog mig hur mycket Kungälv skulle behöva lite mer kedjor. Tror inte det är negativt utan snarare positivt så folk stannar i Kungälv å inte åker till Gbg å shoppar. Vi har fantastiska butiker idag men behöver mer som lockar. En sak till, tänk att få ett tak på hela västra gatan, lite som i Stenungsund. Blir att man stannar lite längre och tittar i affärer...

Till lunch gick vi å tog med oss indiskt å käka hos Jennie å söta Alice<3

Nu sitter jag helt slut hemma och tittar på handboll. Ska bli en vilodag i morgon...

Sötaste i stan är mina vovvisar som ätit upp sin mat. Propp mätta!!! Alla ska ligga på varandra!!!

Syns snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar