tisdag 31 januari 2012

Oj oj...trött...

Sitter i soffan och har fruktansvärt svårt att hålla ögonen öppna...gäsp! Vi vaknar 8 på morgonen här hemma.. Aston vill upp och ligga och skratta på skötbordet.
Vid 11 tiden åkte jag in till Kungälv, hälsa på kollegerna! Aston gillar att hälsa på "tanterna". Vid 12 träffa jag upp Karin på Dream Home! Det har utförsäljning då de ska bygga om lite i lokalen! Upp till 70% REA!! Jag fynda fat,en vas,blomgrupp, ljusstakar och naturligtvis band till mina rosetter! Blev mycket nöjd!
Sedan åkte vi hem till Karin och käka lunch! Aston sov tyvärr jätte dåligt och nu när jag skulle käka middag fick jag somna han. Han får sova en liten stund... Får la lägga han en timme senare idag annars.
Har just nu fyra super vaktiga hundar under mina fötter. Varje litet ljud utanför huset skall det skällas om. Det kanske är lite mer sådana när jag är själv hemma?!
Nu är det halv åtta hos mig på tv... Ska försöka hålla ögonen öppna!
Godnatt, syns snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar