lördag 14 januari 2012

Myskväll hos Elvin och Karin!

I morse gick jag å Robert å Aston 1 timmes promenad! Så skönt när det är sol och gott väder!!! Denna veckan har jag gått nästa varannan dag... Å så går det kanon med VV! Kan verkligen rekommendera detta, man går ner lagom fort och man får äta allt. Fast måttligt naturligtvis...
I eftermiddags så åkte Robert i väg på grabbkväll. Nästan första gången jag och Aston är själva hemma. Det gick bra men han var otroligt gnällig. Han sov så dåligt på dan kunde inte slappna av.
Vid 7 gick jag och Aston upp till Karin och Elvin! Vi käka Thai mat, jätte gott!! Pojkarna var så gulliga ihop. Elvin satt och smekte Astons hår! Mjukt! Tänk när det blir lite större så blir det nog två riktiga busfrön som hittar på massa skoj!!
Nu sover Aston, han är så duktig och lägger sig kl 21 på kvällarna!
I morgon blir det fullt ös igen, ska ha lite försenat fika för min familj och Roberts familj. Jag fyllde ju år 6 januari! Gjorde lite kakor idag, tårtan gör min snälla mamma! Nu ska jag kolla på Morden i midsommer.
Syns snart igen!

1 kommentar:

  1. Oj som han växer! Fina fina Aston! Saknar er sååå mycket nu. Puss Frida

    SvaraRadera