torsdag 19 januari 2012

Mys m Ebba och Emelie!

Idag började dagen med att det osade lite surt i sängen... Hmm?? Hade ammat Aston vid 6 tiden och lagt honom jämte mig i sängen.. Nu var kl 10!!!! Å ja blöjan var överfull!!! Den lille stackaren hade både bajsat och kissat igenom blöjan...
Bara att slänga sig upp och tvätta och vädra madrasser å bada Aston!

Morgon kaffet smaka extra gott vill jag lova!!
Vid 12 kom Ebba och Emelie, vilken söt unge! Aston och Ebba var lika stora! Super gulliga ihop<3 ;0)
Det gymma i gymmet och snacka massa gojja!!
Jag å Emelie käka kyckling och sallad. Nu sitter jag å Aston och väntar på att tiden skall gå...vi ska hämta pappa i Göteborg. Nu är han hemma några dagar hoppas vi!
I morgon vill jag ha fredagsmys..ska önska mig räkor!
Hej hopp syns snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar