måndag 23 januari 2012

Godmorgon!

Underbart väder!!! Varit ute å gått en timme, härligt! Bara gått ner 0,2 denna morgon vid vägning. Kanske inte så underligt då det varit lite för mycket kakor, å majonäs i helgen. Låter som en härlig combo!! Ha ha!!
Det finns i alla fall inget bättre än att komma hem svettig å dan å få duscha! Jag skulle vilja sola lite, glåååååmig! Jag är fan nästan lila ju;0)
Jag vill bli brun NU!!!
Igår hitta jag å Rob vår fåtölj på blocket, mindre än halva priset i butik... Jag ringde men den var tingad... Hon skulle höra av sig om det ändrades ,men troligen inte....
Suck!
Håkan Hellström sjunger en så fin låt, tycker den handlar om mig just nu... Speciellt delen med blekheten...skulle varit mer om magen med men han kan ju inte tänka på allt:

Du vet,
hon har skeva framtänder
och hon går som en studsande boll
hennes ögon svänger åt olika håll
folk vänder sig om
för hennes panna är så blek
och näsan är sned
och jag rör inte för det,
men jag är kär i den fulaste flickan i världen

Och inget vet om det,
men jag ska berätta allt för dig
jag ligger på sängen och tänker:
"tänk på mig"
jag är inte i kär i henne för vad hon är
utan för vad hon inte är
jag vet, det låter konstigt när jag säger det
jag är kär i den fulaste flickan i världen

ja, jag är kär i den fulaste flickan i världen
jag är kär i den fulaste flickan i världen


Här kommer lite bilder på min
Vackra son!!!
Å så tog jag kort på familjens ögon... Vems är vems?! Ha ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar