söndag 8 januari 2012

Morgonblogg...

Igår var vi nere å sa hej till min pappas syskon. Inga-Lill och Lennart och deras maka/make! Marit och Lennart har ju inte hunnit att se lille Aston än!
När vi gick hem var Aston så trött, vi testade att lägga honom vid 22 i stället för en timme senare. Han somnade som en stock.
Han vaknade kl 5 å åt istället för 6, å så somnade han om som vanligt. Han vaknade då 9 i stället gör 10!! Jag är nöjd!! Orka göra scones i morse, tror jag känner mig pigg å glad för att jag får sova så bra! Aston har rutiner redan å det är guldvärt. Man kan planera saker för man vet när han sover och äter.
Man blir stolt när människor omkring en berättar att man aldrig gått på resturang alls med bebis första året! Men vi kanske är bort skämda med Astons rutiner?! Fast å andra sidan har vi varit stenhårda med att tajma dessa varje dag!
Vi lägger han i sängen å han somnar nästa direkt. Jag går ut å går bara in om jag hör att han tappat nappen. Robert är lite 'snällare' han påstår att Aston vill hålla handen när han ska sova?! Hihi söt!!

Aston har vuxit i sin nalleoveroll! Den är perfekt nu när det inte verkar bli kallare. Kusinen Alicia har en likadan fast hennes är vit! Tog lite kort på dem å guuuud så gulliga de ser ut!

Vi syns snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar