fredag 6 januari 2012

Hipp hipp hurra tant Elins födelsedag!

Jag vakna kl 09.40 av att Aston låg och var på toaletten! Han tog i kan man säga ;0) det låter så roligt nät han trycker på!!
Robert låg och sov som en död, han hade varit uppe i natt å kollat hockeyn. Å nee ingen sjung för mig heller...
När Robert vaknat så tog vi en promenad med hela familjen! Underbart väder på min födelsedag! Vid tre tiden drog vi ner till Gbg, jag hade spanat in mig på ny concealer...behövs nu när man är en mamma. Slippa mörka ringar under ögonen. Jag fick detta sv Robert samt en ny ögonbryns penna då ja färgat håret å det måste passa!
Vi gick in på chili på backaplan... Hitta min drömsoffa! I love it, vill ha! Men det lär dröja inte första prio hemma hos oss i vår/höst.
Vid fem hade jag önskat mig att äta på Thai Lee i kungälv, vi skulle offentligen bara varit jag å Robert men vi fråga Örnie å Jenny med. Min bror David hängde på oxå! Det var jätte trevligt, mycket mat blev de!!
Aston var så duktig, han skötte sig och var vaken å glad!
Syns snart igen!!!
Ps. Om någon skulle vinna nån mille så får ni gärna köpa soffan till mig!! ;0) ds.

1 kommentar: