tisdag 10 januari 2012

Nu börjar livet igen med VV!

Innan jag blev gravid så gick jag ner 12 kg med Viktväktarna. Det var så enkelt och bra så jag ville börja igen.
Mina kilon sitter som cement på mig :0( tycker de flesta pratar om att de tappar så mycket när de ammar. Not me!!!
Fem kilo gick jag ner i vatten efter infektionen efter snittet men allt annat stanna. Sen har jag zebra ränder på hängmagen :0/. Vet att de bleks men nja.. Inte så skoj.
Så är det, men nu har jag börjat med VV igen! Imorse var jag ute å gick en timme. Hoppas vädret tillåter i alla fall varannandag! Men Hoppas på varje dag !! Var å hämta nån pryl till datan idag så jag äntligen kan få fixat lite bröllops kort. As jobbigt när saker växer på hög.. Man har liksom inte hela dagarna till sig själv längre. Dessutom vill jag inte missa en sekund av dagarna med Aston!
Igår var jag på jobbet och blev firad, kändes knasigt att få tårta å present när jag går hemma!!

Mm till lite vardagsmys. Mamma kom upp å tog Aston en stund nu på kvällen. Jag å Robert basta!!! Har inte bastat på jättttte länge! Underbart!!

Nu ska jag hoppa i säng, Aston har lagt sig 21 nu i två dar. Skönt för då har ja å rob lite tid bara för varandra <3

1 kommentar: