onsdag 18 januari 2012

Regnet faller ner...

Dropp dropp dropp... Usch hatar det... Regn!!!! Tur att man har tak överhuvudet och kan mysa in sig framför kaminen... Det kanske är därför regn är uppfunnet!? Så man blir lite lycklig av myset... He he!! Har varit och handlat idag på citygross. Lugnt och skönt, var där vid 11 tiden. Bara jag å massa pensionärer..
En gullig farbror och hand fru kom fram och ville titta på Aston! Det tycket han påminde dem om deras minsta barnbarn. Han hade tydligen samma nalleoveroll som Aston.
Sen kom en tant och körde på min vagn, hon mumla nått om att ja var i vägen...bråttom bråttom!! Ja ursäkta oss!
Sen åkte vi å hälsa på lilla farmor! Hon passar ju vår lilla löpande Doris! Hoppas farmor orkar med Doris, hon är ju ett riktigt yrväder. Vid 14 tiden kom snygg Jennie å Nellie. Omg tänk att vara så snygg med bustroll som Nellie! Hi hi... Nädå Nellie var jätte snäll, halvt skräckslagen när hon skulle klappa Douglas!! Men hon gjorde det!
Hoppas jag är någorlunda i form nästa år jag med, vill kunna visa mig på beachen i sommar å så...:0/ bara att kämpa vidare! Jag är glad att Aston sover i alla fall så man orkar ta sina promenader varje dag. Annars hade jag inte orkat nått!

Nu ligger Aston å nanar i min säng, han var super trött när Jennie å Nellie var här förut. Han blev avbruten i sömnen. Jag ska faktiskt unna mig lite zzzmark ja med!!
Syns snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar