måndag 16 januari 2012

Segar...

Idag ligger jag och Aston å segar oss i sängen...
Jag hade kalas igår, massa tårta och kakor... Tur att jag kämpat så i veckan med VV. Det var trevligt men det är lite stressigt med massa folk i huset på samma gång... Man vill hinna med att umgås lite med alla. Aston trivdes, blev buren mest hela tiden. Lillkusin Alicia och Aston hann å gymma lite ihop!

Men idag är vi seeeega som sagt, skulle varit med några vänner på Ikea , men neeee...vi orka inte!
Jag vägde mig i morse, 2,2 kilo har flutit bort på en vecka. Bara att kämpa vidare... Hoppas jag skall vara någorlunda som jag var innan till sommaren. Jag skall ju till Grekland å så ska jag vara tärna å toastmadame åt min bror på hans bröllop. Jag vill känna mig fin.
Det hjälper inte att folk säger att det skall synas att man fått barn:0/
Det gör det ändå, man ser ju Aston!!! Ska ta mig i kragen snart och dammsuga bort gårdagens nedsmulade golv. Kaksmulor i varenda hörn...
Snart snart...ska bara ligga lite till i sängen... Mysigt!
Vi syns snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar