måndag 2 januari 2012

God morgon!!!

Rekord, Aston sov från 22.30-9.30... Herregud!! Å han åt som vanligt nu på morgonen. Verka inte som han var super hungrig. Fast mina bröst :0/ oj oj.. Fick bröstpumpa å hålla på så jag kunde komma upp ur sängen i alla fall...
I går sov han bra på natten oxå så vi är väldigt nöjda med hans sovvanor. Vi dega oss hela dan i går. Men på kvällen köpte vi oss pizza å åkte upp till Karin å Marcus å hälsa på! Jätte trevligt. Aston sov lägligt under middan. Vi satt å prata lite om våran resa till Korfu i sommar, jag längtar! Vi hoppas karin å mackan kan åka med.
Elvin var så söt, han gilla inte att mamma Karin skulle hålla Aston. Tillslut gick de bra, när han oxå fick gosa med sin mamma <3

Hmm idag ska vi i väg till Bvc, ska bli spännande å se vad killen väger å mäter idag. Han växer så fort, helt otroligt! Min lille bebis.. Två av mina andra bebisar låg å gosa så gott igår. Chloe å Doris<3 mina älsklingar!

Syns snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar